Redactie

De redactie van sectoronderzoek.nl bestaat uit professionals uit de klantcontactsector en toegesneden media industrie.  

Ilja Gleiser
CEO Inspire

ilja@inspire-group.nl  
www.inspire-group.nl

De carrière van Ilja startte in 1999 op het klantcontact centrum bij een grote financiële dienstverlener in Nederland. Van 2004 tot 2019 heeft hij verschillende operationeel, management en directiefuncties bekleed in binnen en buitenland. In 2019 is Ilja gestart met Inspire (Inspire Sourcing Solutions), een gespecialiseerd uitzendbureau voor de office & klantcontactsector. De dienstverlening loopt uiteen van HR services, recruitment en uitzenden van klantcontact medewerkers en staf, tot aan vakopleidingen en interim management. 

Levit Witbaard
Marketing Director

lwitbaard@obi4wan.com
https://www.obi4wan.com/nl

Levi opereert al jaren op het snijvlak van technologie, customer experience en marketing. Sinds 2011 verantwoordelijk voor marketing bij OBI4wan, maar ook als expertgroep voorzitter actief voor de Klantenservice Federatie. Met een kritische blik op de nabije toekomst is Levi een sterke voorstander van de juiste balans tussen persoonlijk contact, slimme technologie en een scherpe visie.

Anja Hulsenboom
Directeur Ohana Advies

ahulsenboom@ohanaadvies.nl

Anja is een van de meest ervaren experts op het gebied van klantcontact opleidingen van Nederland. Als voormalig bestuurslid van de KSF en lid van de sectorraad SBB (voorheen Ecabo), is ze daarnaast een belangrijke adviseur en ambassadeur binnen de klantcontactsector.

Naast haar baan als consultant op het gebied van (klantcontact) opleidingen en toegesneden technologie is Anja ook voorzitter van de RvA (Raad van Advies) van de Klantcontact Quiz, het grootste online leer- en kennisevent van Nederland. 

Tinky Bart
CEO TKC Digital

tinky.bart@tkcdigital.com
https://www.tkcdigital.com

Het is de passie van Tinky om organisaties te helpen om de vragen van hun klanten in één keer goed te beantwoorden. Het is haar missie om hier een directiekameronderwerp van te maken en dit te vertalen naar een strategie voor klantenservice en kennismanagement. Na 20 jaar consulting heeft Tinky waarschijnlijk alle mogelijke uitdagingen gezien om dit te bereiken. Daarnaast vindt Tinky het leuk om te netwerken en communities te creëren, mensen bij elkaar te brengen en kennis te laten delen en van elkaar te leren. Daarom geef ze ook les op business schools, om haar kennis en ervaring te delen, zodat we allemaal beter worden in wat we elke dag doen.

Wilma Bouwen
Salesmanager CustomerFirst en Marketingfacts bij BBP Media

w.bouwen@bbp.nl
https://customerfirst.nl

In 2007 zette Wilma haar eerste stappen in de klantcontactsector als accountmanager voor CCM, Customer Contact Magazine. Via een overname door BBP Media werd zij in 2012 tevens commercieel verantwoordelijk voor Telecommerce Magazine. In 2015 stond zij aan de basis van de samenvoeging van beide titels waardoor het huidige CustomerFirst portfolio is ontstaan.
Als consultative salesmanager op het gebied van customer experience management en contactcenters richt zij zich op het afstemmen van vraag en aanbod van gebruikers en aanbieders. Haar passie is om bij te dragen aan het realiseren van optimale klantenservice bij organisaties in Nederland.

Nina van Klaveren
Hoofdredacteur CustomerFirst

nina@customerfirst.nl
https://customerfirst.nl

 

Sinds 1 mei 2020 staat Nina aan het roer van CustomerFirst. Als hoofdredacteur is zij verantwoordelijk voor de redactionele formule van de online omgeving en het magazine. Dagelijks is zij bezig met de selectie en plaatsing van online én offline content. Het creëren van diepgaande artikelen over pakkende onderwerpen welke (uiteindelijk) gelieerd zijn aan de klantcontactsector, is haar grootste drijfveer.  Alles om bij te dragen aan een ijzersterke community in de branche en het kwalitatief verbeteren van dienstverlening in België en Nederland.